A rainbow in the sky

A rainbow in the sky

luni, 13 octombrie 2008

Prietenia




Acum stau si ma gandesc
Cum Dumnezeu s`a ajuns aici?!
Nu vreau sa te ranesc
Nu mai suntem mici.
As vrea sa gasim un mod sa rezolvam
Toate conflictele dintre noi
Dar fara sa vrem din nou ne certam
Si cream altele noi.
Cum am ajuns aici?
Ne`ntelegeam asa de bine…
Iti dezvaluiam cele mai ascunse frici
Negandindu`ma k asta voi gasi maine.
Ce gasesc?
Un dusman mascat.
Acum de tine ma feresc,
Gesturile tale m`au marcat.
De la oricine numai de la tine nu m`as fi asteptat
Sa primesc o lovitura dura
Venind din spate
Ce increderea imi fura.
Ai trecut repede la fapte
Nu te`ai gandit de 2 ori
Ca prin aceste lovituri
Poti sa ma dobori.
Poate te`ai gandit dar nu`ti mai pasa
Ai uitat cand te primeam in casa
Si`ti suportam toate fitele,
Te`am iertat de fiecare data
Cand imi incurcai itele.
Defapt asa imi trebuie
Daca nu stiu sa aleg
Cine`mi vrea vrea rau si cine`mi vrea bine.
In nici un caz nu e vorba de tine.
Dupa cate mi`ai facut dac`ai fi avut ocazia m`ai fi si batut…
Cine`ar fi crezut?
Daca cineva mi`ar fi spus asta la inceput
I`as fi ras in fata
Si`as fi spus “ poate`n alta viata “
Viata…nu stii nici o data ce te`asteapta
Dar ti`o poti influenta prin orice fapta.
Nu inteleg eu ce`am facut de am ajuns aici?
Totul era asa de simplu cand eram mai mici.
Desi mi`ai facut atatea
Sunt dispusa sa te iert
Nu mai am puteri si nici nu mai vreau sa ma mai cert.
Poate vom putea crea
Din nou o legatura,
Nu asa stransa ca aceea
Numai sa nu ne desparta o ura
Ce nu face bine niciuneia.
Acuma astept un raspuns…vedem noi dupa aceea.

Niciun comentariu: